TOOTED

Garantii

Garantii

ÜLDIST 

 * Fauni Kaubanduse OÜ vahendab müüdavatele seadmetele tootja garantiid ja garantii protseduure, kuid ei teosta seadmetele garantiiremonti.
 * Fauni Kaubanduse OÜ vahendab tootja garantiid kuni 2 aastat. Peale 2 aastat on tootjagarantii vahendamine kokkuleppeline. Toodetele, millel on Eestis autoriseeritud hooldusesindus, soovitame klientidel toimetada vigane seade remonti iseseisvalt. 
 * Garantiihoolduse teostamise aluseks on Fauni Kaubanduse OÜ poolt väljastatud arve/ saateleht ja vigastamata seerianumbriga seade. Kui seadme seerianumber on rikutud või loetamatu, on Fauni Kaubanduse OÜ'l õigus keelduda tasuta garantiiremondist. 
* Toode tuleb garantiisse või hooldusesindusse viia originaalkomplektsuses (kui komplektis on tehtud muudatusi tuleb sellest teavitada toote andmisel garantiisse).


GARANTIIAEG 

* Garantiiperiood kehtib üleandmise hetkest, mis on märgitud arve/ saatelehele. 
* Garantiiaja pikkus ja regeerimis- või hooldamisaja kestus on määratletud maaletooja poolt. Garantiilaiendused, mis toodetele kaasa ostetakse, tuleb kliendil endal registreerida vastavalt kaasaantud juhendile 30 päeva jooksul. (nt. IBM servicepack). Kui seda ei tehta, garantiilaiendus ei kehti. 


GARANTII TEOSTAMINE 

* Garantiiremont teostatakse tootja hooldusesinduses. Autoriseeritud hooldusesinduse puudumisel teostatakse garantiiremont tootjatehase kaudu. 
* Arvutustehnika toimetamine garantiihoolduseks Fauni Kaubanduse OÜ'le ja tagasi toimub Kliendi kulul. Erandiks on juhud kui seadmele kehtib On-site garantii, sellisel juhul teostatakse garantiiremont seadme paiknemise kohas. Fauni Kaubanduse OÜ katab kõik kulud vigase seadme toimetamisel maaletoojale ja tagasi meie hooldusosakonda. 
*  Kui seadme remontimine garantiiajal osutub võimatuks ja selle tootmine on lõppenud asendab tootja või maaletooja seadme garantiikorras samaväärse või paremaga. Kui asendamine ei ole võimalik tagastatakse ostusumma.

 

FAUNI KAUBANDUS OÜ EI VASTUTA

* toote defektide kõrvaldamata jäämise eest juhul, kui defekt ei ilmnenud garantiiremondi
käigus ning selle esinemist toote garantiiremonti toomisel ei ole registreeritud;

* andmete säilimise eest ega selle eest, kui garantiiremondi käigus kahjustatakse või vigastatakse arvutis/kõvakettal olevaid andmeid või tarkvara. Kliendil on soovitav perioodiliselt teha andmetest varukoopiaid.

 

GARANTII ALLA EI KUULU

* Kuluva iseloomuga osad (akud, tahmakassetid, trükipead, disketid, CD plaadid, hiirematt, litsentsikleebised jmt) ning pakend ja dokumentatsioon; 
* Tarkvara, kaasa arvatud eelnevalt seadmesse installeeritud tarkvara ning tarkvarast põhjustatud ekspluatatsioonihäired; 
* Ekspluatatsioonihäired ja füüsilised vigastused, mis on tekkinud tahtmatu või tahtliku füüsilise vigastuse tagajärjel või seadme sisemusse sattunud kõrvaliste esemete, vedelike, putukate, üleliigse tolmu jne. poolt;
* Ekspluatatsioonihäired ja füüsilised vigastused, mis on tingitud ebatöökorras olevate elektrisüsteemide tagajärjel (maandusjuhtme puudumine jmt), elektrikatkestusest või võrgupinge kõikumisest;
* Ekspluatatsioonihäired ja füüsilised vigastused, mis on põhjustatud mitte originaalosade või ebasobivate tarvikute kasutamisest; 
* Ekspluatatsioonihäired, mis on põhjustatud seadmete väärast kasutamisest, kasutamisjuhendi nõuete eiramine (toote kasutamine tavalisest erinevates keskkonnatingimustes). 

TARBIJA ÕIGUSED 

* Teil on õigus e-poest tellitud kaubad 14 päeva jooksul vahetada või tagastada. Tagastatav toode peab olema originaalpakendis ja kasutamata. 
* Müüdud toodetele kehtib VÕS §-s 218 lg 2 sätestatud 2-aastane pretensiooni esitamise tähtaeg. 
* Pretensiooni esitamise periood hakkab kehtima kauba kliendile väljastamise hetkel koostatud saatedokumendil näidatud kuupäevast. 

DEFEKTI ILMNEMISEL TEGUTSEGE JÄRGMISELT 

 * Leidke kauba ostuarve. 
 * Toimetage toode autoriseeritud hooldusesindusse või Fauni Kaubanduse OÜ garantiiosakonda.

Fauni Kaubanduse OÜ garantiiosakond asub Katusepapi 35, Tallinnas E-R 9:00-17:00 Garantiiprobleemide puhul kirjutage  faun@faun.ee või helistage 605 3003, 5624 3003

NB! Juhul, kui garantiiremonti toodud seadmel ei leita valmistamisprotsessist või kasutatud materjalidest põhjustatud viga, võidakse töö tellijalt nõuda remonditellimuse käsitlustasu. Esimese kuue kuu jooksul tarbijale tasu ei rakendata.
NB! Fauni Kaubanduse OÜ ei kohustu tagasi ostma või ümber vahetama tooteid, mille klient on ostnud või kätte saanud kauplusest. Konkreetse toote tagastamise või vahetamise võimaluse ja tingimused otsustab garantiiosakond.

 

Tootjad kellel on olemas Eestis autoriseeritud hooldusesindused:

ACER

http://www.abs.ee/index.php?lang=est&main_id=3,24

http://www.servicenet.ee/

ASUS

Servisa ICT OÜ, Mustamäe tee 55, Tallinn, tel 6671796 http://www.servisaict.com/lt/partners

HP

http://www.hp.ee/service_centers.htm

IBM

http://www-5.ibm.com/ee/service/hooldus.html

Acer, NEC, Toshiba, Fujitsu, Prestigio, Lexmark, Samsung

Servicenet http://www.servicenet.ee

Fujitsu, ViewSonic, Benq, Hitachi, Philips

Fujitsu Services http://www.fujitsu.com/ee/remont/garantiiteenused/index.html

Samsung (monitorid, printerid, telerid)

InfoTech Service OÜ http://www.infotech.ee/

Samsung (tahvelarvutid, telefonid), LG (telefonid),  Nokia (telefonid)

MTTC Eesti OÜ http://www.mttc.ee/ee/index

Sony

InfoTech Service OÜ http://www.infotech.ee/

Canon

KTK Overall http://www.overall.ee/esindused

Nikon

Remondiekspert OÜ Keemia 11, Tallinn tel 6543219

Pentax

PhotoPoint http://www.photopoint.ee/et/info/poed

Prestigio

Servicenet http://www.servicenet.ee/

Olympus

Speleta AS http://www.speleta.ee/ 

Epson ja Kyocerea printerid

Kulbert http://www.kulbert.com/index.php?id=124&PHPSESSID=c37304a7e64a039f4e470db7a5213553

Minolta

Minolta Eesti http://www.konicaminolta.ee

LG monitorid

Elkor, Punane 18, Tallinn, tel. 6381542

InfoTech Service OÜ http://www.infotech.ee/